En aning schizofrent

Varje dag får jag tonvis av skräppost till min mail. Jag brukar roa mig med att gå in i skräppostmappen och läsa ämnesraderna till de olika mailen, det är oftast en rätt spännande upplevelse. Speciellt när upphovsmakarna får det att se ut som att det är jag själv som har skickat mailen.



Varför kallar jag mig själv för "Sodomized clown"? Vad består mina "bad thoughts" av? När tog jag kort på min rumpa i 3D-format? Varför tycker jag att jag ska stanna där jag är? Och hur går det egentligen till när man är sin egen cam-slave?

Så många frågor, så lite svar!


Kommentarer
Postat av: jossan

HAHAHAHAHAHA x''D vad konstiga mejl du skickar till dig själv Anna!!!

2009-10-13 @ 23:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0